• اصفهان خیابان فردوسی مجتمع آزاد واحد 304 - 305
fa فارسی

شرکت ابرار تجارت آسیا نماینده رسمی مجموعه ای پیشگام در صنعت پلی وود ایران ، اولین و بزرگترین تولید کننده در و چارچوب بصورت یکپارچه از جنس پلی وود” Polywood “چوب پلاست است . از مهمترین ویژگیهای منحصر به فرد این محصولات ۱۰۰% ضد آب بودن آن هاست. جمع شدن ویژگیهای مثبت انواع محصولات مشابه در محصولات یادشده بسیار قابل توجه و تامل بوده است و از نکات بسیار مهم رقابتی در بازارهای داخلی و صادراتی می باشد.

v محصولات :

قرنیز، سفت (آستانه)، پوشش چارچوب فلزی، پروفیل ترکیبی L قاب پنجره، پارتیشن های اداری و سرویس بهداشتی و . . . با روکش PVC وپروفیل خام است که مصارف وکاربرد های متعددی را داراست.

v مدل های مختلف درها :

روکش یکپارچه، طرح CNC، تریم آلومینیوم، قاب شیشه، شیشه خطی، روکش شیشه، روکش چرم، روکش مخمل و . . . (درهای بادبزنی با انواع لولا، درهای Frame less با لولای مخفی یا همان لولای ۳D و درهای ریلی .

در و چهارچوب پلی وود به دلیل داشتن ویژگیهای خاص همچون ضد آب بودن، مقاومت ساختاری بالا، خود اطفا بودن و عایق صوت بودن برتری قابل توجهی نسبت به سایر محصولات و رقبای بازار مانند درب MDF ، درب HDF، درب ABS ، درب HPL و درب چوبی Solid Wood و روکش چوب Veneer دارد و می تواند با قرار گرفتن در کنار پنجره هایPVC  و UPVC کلیه نیازهای امروز صنعت ساختمان را برآورده نماید. همچنین به دلیل خاص بودن متریال چوب پلاست و فرایند تولید یکپارچه این در و چارچوب ها و وجود ویژگیهای منحصر بفرد آن میتوان با اطمینان خاطر از آنها با ضمانت ۲۵ ساله استفاده نمود. شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال قاطع شرکت های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین طراح پروژه های مختلف اعم از مسکونی، هتلی، بیمارستانی، اداری، تجاری، آموزشی، تفریحی و . . . در داخل و خارج ازکشور قرار گرفته و از تولیدات یادشده بهره مند شده اند.